Archeologia w Eponie

 Jest i post z mojej wędrówki!



Pomyślałam sobie dzisiaj że porobię archeologię.

Do DUD nie chciało mi się jechać więc padło na Eponę.


Zaczełam od Wybrzerza Wrak bo akurat byłam w okolicy.

Szybko jednak zabrakło mi miejsca więc pojechałam odłożyć aż cztery stroje które,miałam ze sobą.






Następnie kopałam w Posiadłości Dew 

 

 

Jadąc do Lustrzanych Bagien pomyślałam że,przejadę przez portal.

Zawsze myślałam że muszę być na startowcu by się udało.

Myliłam się.



I tak właśnie skończyłam w Pandorii.

Ale wracając do archeologii.


Nie działo się nic ciekawego.
Znalazłam jedną gwiazdę.


(x 142,y 315)

Pojechałam na Maślane Wzgórze i po raz kolejny na Wybrzeże Wrak.

I udałam się do Nowej Grani by zobaczyć czy mogę coś wymienić.
Okazało się że jeszcze trochę muszę zbierać.


I na koniec.
Moje wszystkie przedmioty które zebrałam od samego początku archeologii.

To już koniec na dziś.
Trzymajcie się i do zobaczenia niebawem!







 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bumblebee

Spis postaci! (info)