Trochę wszystkiego

 Hej!

Przepraszam że nie napisałam nic od kilku dni ale nie miałam pomysłu na post.


Kupiłam nowy makijaż.(można go kupić w Dundull)

Jutro w SSO pojawią się nowe konie.Ale o nich będzie inny post.

Mam złe wieści o spisie postaci i galerii.

Niestety ale blogger nie pozwala mi dodać nowych stron.

Zamiast galerii będą posty z zdjęciami,a spis postaci będzie w kilku postach(Jeden region Jorvik=jeden post)oraz będzie pod etykietą o nazwie SPIS POSTACI.

Będą posty o modelach koni.(Etykieta MODELE)

Zamierzam też zrobić kilka postów z rysunkami (Etykieta RYSUNKI)

oraz z różnymi pomysłami np.ozdoby do pokoju.(Etykieta DIY)

 Zapraszam do zobaczenia kodów które znajdują się na bocznym pasku (Strona główna)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bumblebee

Spis postaci! (info)

Archeologia w Eponie